Cassie Smith, 17lat "Na ogół jestem miłą i sympatyczną dziewczyną, ale kiedy ktoś mnie wkurwi potrafię być zimną suką. Sprawiam pozory silnej osoby lecz często gdy zostaje sama poprostu wyrzucam wystkie emocje poprzez płacz. Płaczę aby się wyżyć. W przeszłości kiedy mieszkałam w Chicago miałam problemy, które nagle powróciły do mnie ze zdwojoną siłą" Justin Bieber, 17lat "Nie wierzę w miłość dla mnie liczy się tylko seks i dragi bez tego moje życie nie miało by sensu. Jestem typowym "Bad Boyem" mimo, że nielubię tego określenia pogodziłem się z tym. Ludzie myślą, że jestem niebezpieczny, arogancki i samolubny szczerze mówiąc mają stu procentową rację. Nigdy się nie zakochałem i nie sądziłem, że to się kiedykolwiek zmieni" Megan Loventy, 17lat "Jestem wesołą pełną życia i charyzmy dziewczyną, otwartą na ludzi i nowe doświadczenia. Jestem bardzo szczera wedłóg niektórych nawet chamska, ale nie przejmuję się opinią publiczną to jest moje życie i mój czas, czas na zabawę. Życie jest zbyt krótkie by siedzieć wiecznie w domu i nic nie robić. Musimy korzystać póki jest a to czas wyśpimy się po śmierci. Wielu mówi, że nie wyglądam na swój wiek, ale kogo to obchodzi." Christian Beadles, 17lat "Imprezy, dziewczyny, dragi i seks to wszystko co lubię i w czym się specjalizuję. Razem z kumplami wpakowaliśmy się w niezłe gówno, ale szczerze powiedziawszy wcale tego nie żałuję podoba mi się." Ryan Butler, 18lat "Z całej naszej trójki to ja jestem tym njabardziej ogarniętym i odpowiedzialnym, ale to nie znaczy, że nie lubię się zabawić i zapomnieć o całym otaczającym mnie świecie. Mimo wszystko czasem czuję się jak ich matka."
------------------------------------------------------------------------------
Cześć kochani to jaa! ;* Może i to nie rozdział, ale chciałam byście zapoznali się z bohaterami. Co o nich myślicie? Zmienić coś może? Wiem, że kilka osób czeka na rozdział, ale z wielkim żalem mówię, że ledwo go zaczęłam nie mniej dzisiaj mam wenę więc może coś z tego wyjdzie i w najbliższych dniach pojawi się nowa notka. Do następnego.
Xx Stachu
#muchlove
P.S. Z góry przepraszam za błędy nie jestem jakimś mistrzem w ortografii ;)





.jpg)









Nie zmieniaj nic ;c dawaj rozdział ^^ <3 loff
OdpowiedzUsuńHaha spokojnie rozdział powinnam dodać jutro lub po jutrze ;*
Usuń