środa, 1 stycznia 2014

Przepraszam.!

Przepraszam, ale w najbizszym czasie nie bd nowego rozdzialu bo popsula mi sie ladowarka od lapka I nie bardzo mam jak go napisac. Nie wiem kiedy uda mi sie zalatwic nowa lub naprawic ta. Jest mi z tym zle bo czuje sie jakbym was zawiodla ;c Xx Stachu #muchlove

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz